روش های تکراری برای مسائل مکمل خطی‎

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشکده علوم ریاضی
  • نویسنده زهرا مجیدنیا رودسری
  • استاد راهنما سعید کتابچی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1391
چکیده

در این پایان نامه، هدف ما ارائه یک روش نیوتن نیمه هموار ‎‎اصلاح شده برای یک کلاس از مسائل مکمل و اثبات همگرا‎‎یی یکنوای آن می باشد. نشان می دهیم که تحت شرایط مناسب,‎ ‎‎ ‎روش ما به روش نیوتن نیمه هموار تبدیل می شود. همچنین تعدادی آزمایشات عددی برای نشان دادن کارایی روش پیشنهاد شده انجام می دهیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

روش های نقطه درونی برای حل مسائل مکمل خطی

در این پایان نامه ما به مطالعه ی روشهای نقطه درونی برای حل مسائل مکمل خطی پرداخته و یک روش نقطه درونی شدنی و نشدنی جدید برای مسائل مکمل خطی ارائه داده و ثابت کردیم که پیچیدگی این الگوریتم ها منطبق بربهترین کران تکرار بدست آمده برای این نوع مسائل می باشد

15 صفحه اول

روش های تکراری مرتبه سوم و چهارم مستقل از مشتق برای یافتن ریشه های تکراری معادلات غیر خطی

در این مقاله، دو خانواده جدید از روش­های مرتبه سوم و چهارم برای یافتن ریشه­های چندگانه از معادلات غیرخطی معرفی می­گردد. هریک از آن­ها نیاز به برآورد تابع و دوتا از مشتقات مرتبه اولشان در تکرار دارد. چند مثال عددی جهت نشان­دادن روش مذکور آورده شده­است.

متن کامل

روش شبه خطی کردن موجک هار برای حل مسائل غیر خطی تراسچ و براتو

در این مقاله یک روش عددی برای حل مسائل غیر خطی تراسچ و براتو ارائه می‌کنیم. در این روش از فر آیند شبه خطی کردن و تابع پایه‌ای موجک هار برای تبدیل مسائل غیر خطی به دستگاه معادلات جبری خطی استفاده خواهیم کرد. چند مثال عددی آورده شده است و نتایج عددی بدست آمده از روش ارائه شده را با نتایج حاصل از روش‌های تحلیلی و عددی موجود در منابع مختلف مقایسه خواهیم کرد. همچنین نتایج بدست آمده را در قالب جداول ...

متن کامل

روش های تکراری برای مسائل نقطه ثابت

در این پایان نامه چند روش تکراری در قالب فضاهای هیلبرت وباناخ را ارائه می دهیم. پیرامون چگونگی یافتن یک جواب مشترک برای نامساوی های تغییراتی روی مجموعه نقاط ثابت نگاشت های غیرانبساطی و مسائل تعادلی بحث خواهیم کرد. بعلاوه چند قضیه همگرایی قوی برای هریک از این روش ها ارائه می دهیم. نتایجی که ارائه داده ایم روش های موجود را در قالبی کلیتر گسترش داده اند.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023